Updates & maatregelen coronavirus
VEILIG WINKELEN BIJ BEVER
Winkelen op afspraak
Buiten is pas echt genieten met de juiste producten. Daarom vinden wij het bij Bever extra belangrijk om jou te adviseren en je te helpen bij het kiezen van de juiste uitrusting. Benieuwd wat het beste aansluit bij jouw wensen en plannen? Kom dan winkelen op afspraak bij Bever! We ontvangen je graag in een van onze winkels. Zo kun je producten bekijken en passen en al je buitenvragen stellen aan onze Bever Buitenexperts!
Plan hier je afspraak en laat ons weten wanneer je naar een van onze winkels wilt komen en waarover je graag advies wilt ontvangen. Het maken van een afspraak is minimaal 4 uur van tevoren mogelijk en een afspraak duurt maximaal één uur. Je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail.
We vragen je om je bij een winkelbezoek te houden aan de volgende maatregelen:
- Kom alléén naar de afspraak. Ook het meenemen van een partner of lid van het huishouden is niet toegestaan
- Kom op de aangegeven tijd
- Draag een mondkapje
- Houd 1,5 meter afstand van de medewerkers en andere klanten
- Blijf thuis bij klachten
Videobellen
Liever advies vanaf de bank? Check hier onze opties voor shopadvies op afstand.
Click & Collect
Je kunt bestellingen veilig afhalen in een Bever-winkel bij jou in de buurt. Wanneer je bestelling klaarligt, ontvang je van ons een link om een afspraak te maken voor het ophalen. Vergeet je legitimatie en ordernummer niet mee te nemen wanneer je jouw pakket ophaalt! We willen je vragen om je bij het ophalen van je bestelling te houden aan een aantal regels: houd 1,5 meter afstand, draag een mondkapje en houd afstand. Leg je identiteitsbewijs dus op tafel om deze aan de medewerker te laten zien en pak jouw pakket van de tafel, niet uit de handen van de medewerker. Meer over Click & Collect lees je hier.
Let op: het is op dit moment helaas nog NIET mogelijk om bij de C&C punten te passen.
Lees hieronder meer over de maatregelen die we genomen hebben:
- Onze winkels zijn geopend voor winkelen op afspraak
- Het afhalen van Click & Collect-bestellingen bij onze winkels is mogelijk vanaf woensdag 10 februari
- Bestellingen boven de €25,- worden gratis verzonden
- Retourneren is gratis en kan in deze bijzondere omstandigheden binnen 50 dagen. Buitenvrienden hebben standaard 365 dagen om te retourneren.
- Heb je meer persoonlijk advies nodig? Je kunt bij ons ook shopadvies op afstand inplannen! Dat is een videobelafspraak met een buitenexpert die het antwoord heeft op al jouw buitenvragen.
Veelgestelde vragen
Zijn de winkels momenteel open?
Onze winkels zijn geopend voor winkelen op afspraak. Een afspraak in jouw favoriete Bever-winkel maak je gemakkelijk online via deze pagina.
We vragen je om je tijdens je winkelbezoek te houden aan de volgende maatregelen:
- Kom alléén naar de afspraak. Ook het meenemen van een partner of lid van het huishouden is niet toegestaan
- Draag een mondkapje
- Houd 1,5 meter afstand van de medewerkers en andere klanten
- Blijf thuis bij klachten
Je kunt in geselecteerde Bever-winkels ook terecht voor Click & Collect. Meer daarover lees je hier.
Kan ik nog bestellingen plaatsen?
Zeker weten! Onze webshop is open en je kunt bestellen zoals je dat gewend bent. Je kunt je bestelling thuis of bij een pick-up point laten bezorgen.
Wat gebeurt er met mijn bestelling met thuislevering?
Bestellingen die online zijn gedaan en waar gekozen is voor thuislevering worden gewoon geleverd. Houd je track & trace-code in de gaten voor de laatste statusupdates van je pakket. Onze bezorgdiensten zijn erg druk, er kan mogelijk vertraging optreden.
Wat gebeurt er met mijn levering bij een pick-up point?
Niet alle pick-up points zijn geopend. Mocht je pakket onderweg zijn naar een locatie die vanwege coronamaatregelen gesloten is, dan komt het retour naar Bever. Wij nemen dan contact met je op over de levering.
Wat gebeurt er met mijn Click & Collect-bestelling?
Het is mogelijk om je Click & Collect-bestellingen op te halen bij een Bever-winkel bij jou in de buurt. Wanneer je bestelling klaarligt, ontvang je van ons een link om een afspraak te maken voor het ophalen. Vergeet je legitimatie en ordernummer niet mee te nemen wanneer je jouw pakket ophaalt! Lukt het je niet om je bestelling binnen 2 weken op te halen? Laat het ons dan weten via de klantenservice.
We willen je vragen om je bij het ophalen van je bestelling te houden aan deze maatregelen:
- Houd te allen tijden 1,5 meter afstand
- Draag een mondkapje
- Leg je identiteitsbewijs op tafel en zet een stap achteruit. Zo kan de medewerker het controleren en je bestelling opzoeken.
- Beperk contact zo veel mogelijk. We leggen jouw bestelling neer op tafel, zodat je jouw pakketje zelf kunt pakken en meenemen.
Heb je vragen over je producten? Je kunt deze altijd stellen aan de buitenexpert die je helpt bij het ophalen van je bestelling. Het is op dit moment helaas nog NIET mogelijk om bij de C&C punten te passen.
Komt mijn bestelling op tijd?
We bezorgen je bestelling met PostNL of fietskoeriers. Houd je track & trace-code in de gaten voor de laatste statusupdates van je pakket.
Hoe zit het met verzend- en retourkosten?
Je bestelling wordt gratis bezorgd bij besteding vanaf €25,-. Retourneren is gratis in onze winkels, of €3,95 via Homerr of PostNL.
Je kunt producten retourneren via een PostNL-locatie naar:
Antwoordnummer 13033, 2650 VE PIJNACKER
Voor een snelle en correcte afhandeling, is het belangrijk dat je gebruik maakt van het retourformulier dat je bij je bestelling hebt ontvangen en deze volledig invult. Heb je het retourformulier niet meer? Log dan in op je account. Via het kopje Mijn Aankopen kun je de factuur (met aangehecht retourformulier) van jouw aankoop downloaden. Heb je een artikel in de winkel gekocht? Dan kun je dit formulier (pdf) gebruiken om te retourneren.
Retourneren via Homerr
Je kunt je pakket ook retourneren via Homerr. Dit is een duurzaam koeriersbedrijf met een nieuwe kijk op e-commerce logistiek. Homerr maakt gebruik van Pick Up en Drop Off-locaties bij jou in de buurt. Bestaande uit winkels of particulieren die graag pakketjes voor jou aannemen op inmiddels meer dan 1.500 locaties in Nederland. Omdat Homerr uitsluitend gebruikmaakt van beschikbare laadcapaciteit in busjes die toch al op te weg te vinden zijn, besparen ze tot wel 79% CO2 per pakket.
Retourneren via Homerr is heel eenvoudig. Ga naar www.homerr.com/bever om je pakket aan te melden. Na registratie ontvang je een QR-code via e-mail. Laat deze code scannen bij afgifte van de retourzending.
Voor een correcte afhandeling, is het belangrijk dat je ook bij retourneren via Homerr gebruik maakt van het retourformulier dat je bij je bestelling hebt ontvangen en dit volledig invult. Heb je het retourformulier niet meer? Log dan in op je account – via het kopje Mijn Aankopen kun je de factuur (met aangehecht retourformulier) van jouw aankoop downloaden. Heb je een artikel in de winkel gekocht? Dan kun je dit formulier (pdf) gebruiken om te retourneren.
Meer over ruilen en retourneren lees je hier.
Ik heb op dit moment een Aftersales dossier lopen, wat gebeurt daar nu mee?
Onze afdeling Aftersales is werkzaam vanuit huis en werkt nauw samen met het distributiecentrum. Door sluitingen van leveranciers en beperkingen in buitenlands transport kan het zo zijn dat je Aftersales Case vertraging oploopt. Als dit het geval is, nemen we contact met je op om je over de voortgang en de aflevering te informeren. Je hoeft hier zelf niets voor te doen.
Welke maatregelen neemt Bever in het distributiecentrum?
In ons distributiecentrum wordt hard gewerkt om alle online bestellingen te verwerken en te versturen. Uiteraard gebeurt dit volledig volgens de richtlijnen van het RIVM. Onze medewerkers werken in kleinere shifts en houden constant een afstand van meer dan 1,5 meter van elkaar. Daarnaast zijn er aanvullende maatregelen op het gebied van hygiëne genomen.
Welke maatregelen neemt Bever op het hoofdkantoor?
De medewerkers van het hoofdkantoor van Bever werken momenteel vanuit huis. Mocht er om praktische redenen toch iemand op kantoor moeten werken, dan leven we ook daar de richtlijnen van het RIVM na.
Toch nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice.

Cookies voor jouw ervaring
Bever.nl maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.