Updates & maatregelen coronavirus
15 december 2020 – Veilig winkelen op afstand bij Bever
Door de maatregelen van de overheid tegen het coronavirus zijn onze winkels helaas gesloten.
Gelukkig is buiten altijd open! Daarom blijven we je inspireren om, binnen de richtlijnen van het RIVM, veilig naar buiten te gaan. Dat doen we met onze producten én met onze expertise. Dankzij ons shopadvies op afstand krijg jij gewoon het persoonlijke advies dat jij van Bever gewend bent, maar dan vanaf de bank. Via onze webwinkel Bever.nl heb jij je producten razendsnel in huis. Je betaalt nu voor alle orders boven de 25 euro geen bezorgkosten en mag je bestelling gratis retourneren. Zo haal je buiten naar binnen. Want je weet: buiten zit van binnen.
Lees hieronder meer over de maatregelen die we genomen hebben:
- Onze winkels zijn gesloten
- Bestellingen boven de €25,- worden gratis verzonden
- Retourneren is gratis en kan in deze bijzondere omstandigheden binnen 50 dagen. Buitenvrienden hebben standaard 365 dagen om te retourneren.
- Heb je meer persoonlijk advies nodig? Je kunt bij ons ook shopadvies op afstand inplannen! Dat is een videobelafspraak met een buitenexpert die het antwoord heeft op al jouw buitenvragen.
Veelgestelde vragen
Zijn de winkels momenteel open?
Nee, op dit moment is alleen onze webwinkel geopend. Wanneer hier verandering in komt, lees je het op deze pagina.
Kan ik nog bestellingen plaatsen?
Zeker weten! Onze webshop is open en je kunt bestellen zoals je dat gewend bent. Je kunt je bestelling thuis of bij een pick-up point laten bezorgen.
Wat gebeurt er met mijn bestelling met thuislevering?
Bestellingen die online zijn gedaan en waar gekozen is voor thuislevering worden gewoon geleverd. Houd je track & trace-code in de gaten voor de laatste statusupdates van je pakket. Onze bezorgdiensten zijn erg druk, er kan mogelijk vertraging optreden.
Wat gebeurt er met mijn levering bij een pick-up point?
Niet alle pick-up points zijn geopend. Mocht je pakket onderweg zijn naar een locatie die vanwege coronamaatregelen gesloten is, dan komt het retour naar Bever. Wij nemen dan contact met je op over de levering.
Komt mijn bestelling op tijd?
We bezorgen je bestelling met PostNL of fietskoeriers. Houd je track & trace-code in de gaten voor de laatste statusupdates van je pakket.
Hoe zit het met verzend- en retourkosten?
Je bestelling wordt gratis bezorgd bij besteding vanaf €25,-. Retourneren is op dit moment gratis. De retourvoorwaarden blijven hetzelfde.
Je kunt producten retourneren via een PostNL-locatie naar:
Antwoordnummer 13033, 2650 VE PIJNACKER
Voor een snelle en correcte afhandeling, is het belangrijk dat je gebruik maakt van het retourformulier dat je bij je bestelling hebt ontvangen en deze volledig invult. Heb je het retourformulier niet meer? Log dan in op je account. Via het kopje Mijn Aankopen kun je de factuur (met aangehecht retourformulier) van jouw aankoop downloaden. Heb je een artikel in de winkel gekocht? Dan kun je dit formulier (pdf) gebruiken om te retourneren.
Retourneren via Homerr
Je kunt je pakket ook retourneren via Homerr. Dit is een duurzaam koeriersbedrijf met een nieuwe kijk op e-commerce logistiek. Homerr maakt gebruik van Pick Up en Drop Off-locaties bij jou in de buurt. Bestaande uit winkels of particulieren die graag pakketjes voor jou aannemen op inmiddels meer dan 1.500 locaties in Nederland. Omdat Homerr uitsluitend gebruikmaakt van beschikbare laadcapaciteit in busjes die toch al op te weg te vinden zijn, besparen ze tot wel 79% CO2 per pakket.
Retourneren via Homerr is heel eenvoudig. Ga naar www.homerr.com/bever om je pakket aan te melden. Na registratie ontvang je een QR-code via e-mail. Laat deze code scannen bij afgifte van de retourzending.
Voor een correcte afhandeling, is het belangrijk dat je ook bij retourneren via Homerr gebruik maakt van het retourformulier dat je bij je bestelling hebt ontvangen en dit volledig invult. Heb je het retourformulier niet meer? Log dan in op je account – via het kopje Mijn Aankopen kun je de factuur (met aangehecht retourformulier) van jouw aankoop downloaden. Heb je een artikel in de winkel gekocht? Dan kun je dit formulier (pdf) gebruiken om te retourneren.
Meer over ruilen en retourneren lees je hier.
Ik heb op dit moment een Aftersales dossier lopen, wat gebeurt daar nu mee?
Onze afdeling Aftersales is werkzaam vanuit huis en werkt nauw samen met het distributiecentrum. Door sluitingen van leveranciers en beperkingen in buitenlands transport kan het zo zijn dat je Aftersales Case vertraging oploopt. Als dit het geval is, nemen we contact met je op om je over de voortgang en de aflevering te informeren. Je hoeft hier zelf niets voor te doen.
Welke maatregelen neemt Bever in het distributiecentrum?
In ons distributiecentrum wordt hard gewerkt om alle online bestellingen te verwerken en te versturen. Uiteraard gebeurt dit volledig volgens de richtlijnen van het RIVM. Onze medewerkers werken in kleinere shifts en houden constant een afstand van meer dan 1,5 meter van elkaar. Daarnaast zijn er aanvullende maatregelen op het gebied van hygiëne genomen.
Welke maatregelen neemt Bever op het hoofdkantoor?
De medewerkers van het hoofdkantoor van Bever werken momenteel vanuit huis. Mocht er om praktische redenen toch iemand op kantoor moeten werken, dan leven we ook daar de richtlijnen van het RIVM na.
Toch nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice.

Cookies voor jouw ervaring
Bever.nl maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.