Buitenkorting tot €250! gebruik code BTK20SS en word automatisch Buitenvriend. Bekijk hier de actievoorwaarden.

Buitenkorting tot €250! gebruik code BTK20SS en word automatisch Buitenvriend. Bekijk hier de actievoorwaarden.

GRATIS LEVERING vanaf 25,-

GRATIS RETOURNEREN

365 DAGEN bedenktijd*

GRATIS ACHTERAF betalen met Klarna

Fjällräven Rucksack No. 21 Large Rugzak

Klassieke rugzak met accenten in naturelkleurig leer, bevat een vak voor een laptop en een zitmatje.

Kleur:
Nog maar een paar stuks beschikbaar
€ 253,95
Product wordt besteld bij de leverancier, levering uiterlijk zaterdag 6 juni
  • 365 dagen bedenktijd - Ruilen tot 1 jaar na aankoop
  • Gratis retourneren
  • Gratis verzenden vanaf 25 euro
  • Gratis achteraf betalen met Klarna
Klantenservice Bever
(ma-vr 9-21u | za 10-18u | zo 12-17u)
max aantal bereikt
3 artikelen vergelijken

Productdetails

  • Gewaxte G-1000-stof
  • Bovenopening hoofdvak met sneeuwafdichting
  • Uitneembaar zitmatje

Productomschrijving

  • De Rucksack No. 21 Large van Fjällräven is een grote rugzak in klassieke Fjällräven-stijl.
  • Deze rugzak is perfect voor zowel dagelijks gebruik in de stad als in het bos in alle seizoenen.
  • Door de fraaie belijning en functionele accenten van naturelkleurig leer is deze rugzak een favoriet onder de Fjällrävenliefhebbers.
  • De tas is gemaakt van slijtvast, gewaxt G-1000 materiaal.
  • Het hoofdvak wordt van bovenaf ingepakt en heeft een afdichtingskraag en een gepolsterd binnenvak voor een laptop tot 17".
  • Dit hoofdvak heeft tevens een uitneembaar zitmatje.
  • Dankzij de lichtgekleurde voering is het gemakkelijke om je spullen te onderscheiden.
  • De bovenklep dient onder meer als sneeuwdichting en wordt op zijn plaats gehouden met riemen die op de voorzijde met metalen knopen worden vastgezet.
  • Praktische zijvakken bieden ruimte voor bijvoorbeeld een waterfles.
  • Niet waterdicht.

Producteigenschappen

  • Waterdicht: Nee
  • Geslacht: Unisex
  • Gewicht (g): 1210
  • Inhoud (l): 30
  • Hoogte (cm): 52
  • Breedte (cm): 29
  • Diepte (cm): 15
  • Materiaal buitenzijde: G-1000 HeavyDuty: 65% Polyester, 35% Katoen
  • Materiaal binnenzijde: G-1000 HeavyDuty: 65% polyester, 35% katoen
  • Inclusief regenhoes: Nee
  • Verstelbaar rugpand: Nee
  • Borstband: Nee
  • Heupband: Nee
  • Heupband afneembaar/verstopbaar: Nee
  • Vrijstaand rugpand: Nee
  • Frame in rugpand: Nee
  • Frame uitneembaar: Nee
  • Compressiebanden: Nee
  • Helmbevestiging: Nee
  • Skibevestiging: Nee
  • Snowboard bevestiging: Nee
  • Bevestiging wandelstokken/pickel: Nee
  • Geschikt voor drinksysteem: Nee
  • Inclusief drinksysteem: Nee
  • Laptopvak: Ja
  • Geschikt voor max. laptopformaat: 17 inch
  • Tabletvak: Nee
  • Zonnebril/Goggle opbergvak: Nee
  • Zijvakken: Ja
  • Zakken op heupband: Nee
  • Fjällräven Family: Numbers

Reviews


Meer over dit merk

Al sinds de oprichting van Fjällräven is het hun drijfveer om producten te ontwikkelen die het voor de mens makkelijker maken om van de natuur te genieten.

 

Åke Nordin was pas veertien jaar oud toen hij het rugzakframe bedacht dat de basis zou vormen voor het bedrijf Fjällräven. Åke was padvinder en vond het heerlijk om buiten te zijn. Hij was echter niet tevreden met de rugzakken van die tijd die als oncomfortabele zakken tegen je onderrug aanhingen. In een tijdschrift had hij gelezen dat het gewicht hoog en dicht bij je rug moest liggen om zware lasten te kunnen dragen. En toen hij in de bergen wilde gaan wandelen, timmerde hij een rugzakframe van hout waar hij een draagzak voor naaide. Eenmaal in de bergen wekte zijn rugzak veel nieuwsgierigheid van andere wandelaars op en Åke kreeg meerdere bestellingen.

 

Het rugzakframe werd het begin van het bedrijf Fjällräven dat Åke Nordin tien jaar later oprichtte in zijn geboorteplaats Örnsköldsvik.

 

Er is inmiddels meer dan 50 jaar verstreken sinds Fjällräven aan zijn wandeling begon en Fjällräven-uitrusting wordt gebruikt en gewaardeerd door verschillende generaties outdoormensen over de hele wereld. Veel producten zijn in de loop der tijd min of meer klassiekers geworden, bijvoorbeeld de Greenlandjas uit 1968, de Viddabroek uit 1999, de rugzak Kånken uit 1978 en de Expedition Dun-jas die in 1974 werd ontworpen. Veel producten hebben bovendien eervolle onderscheidingen mogen ontvangen voor functie en milieubewustzijn, zoals de Keb Trousers en de rugzak Kajka, om maar enkele recente voorbeelden te noemen.

 

De ontwikkelingen gaan verder en de medewerkers van Fjällräven vinden nog steeds de inspiratie voor nieuwe producten en oplossingen als ze zelf in de natuur zijn. En net zoals in 1960, toen het allemaal begon, willen zij graag slijtvaste, tijdloze en functionele outdooruitrusting ontwerpen, verantwoord handelen ten opzichte van mens, dier en natuur en inspireren tot buitenleven en de belangstelling daarvoor in standhouden.

Naar alle producten van Fjällräven

Fjällräven