GRATIS LEVERING vanaf 25,-

GRATIS RETOUR in onze winkels

365 DAGEN bedenktijd*

Patagonia P-6 Logo Uprisal Hoodie Marineblauw
Patagonia P-6 Logo Uprisal Hoodie Marineblauw
Patagonia P-6 Logo Uprisal Hoodie Marineblauw
Patagonia P-6 Logo Uprisal Hoodie Marineblauw
Kleur: Marineblauw
Marineblauw
89,95

Levertijd: kies eerst een maat

Op voorraad in de winkel?
max aantal bereikt
Vergelijken kan vanaf 2 artikelen
De P-6 Logo Uprisal Hoodie van Patagonia is een klassieke trui met capuchon met een zachte fleecevoering. De hoodie is gemaakt van een comfortabele mix van gerecycled katoen, gerecycled polyester en een vleugje fleece. Anders samengevat: deze hoodie is gemaakt van 14.9 plastic flessen en circa een halve kilo textielafval; in vergelijking met een conventioneel katoenen hoodie bespaart de productie hiervan 830 liter water.

Verder heeft de hoodie een kangoeroezak en is het labellogo met origineel Patagonië-artwork Fair Trade Certified genaaid.
  • Waterdicht: Nee
  • Model: Heren
  • Gewicht (g): 726
  • Materiaal: Recycled cotton
  • Insectenwerend: Nee
  • Ventilatieritsen: Nee
  • Capuchon: Ja
  • Tweewegrits: Nee
  • Pasvorm: Regular Fit
  • Geurbestendig: Nee
  • Capuchon afneembaar: Nee
  • Capuchon verstelbaar: Nee
  • Waterafstotende behandeling: Nee
  • Sneldrogend: Nee
  • bluesign: Nee
  • Fair Wear Foundation: Ja
Productcode: AGBED80019

Alternatieven

Anderen kochten ook


Klantenservice

Heb je een vraag over onze producten?

Onze klantenservice staat voor je klaar.

(ma-vr 9-21u | za 10-18u)

Of bezoek Bever winkel bij jou in de buurt.

Voordelen

  • Gratis verzenden vanaf 25 euro
  • Gratis retour in onze winkels
  • 365 dagen bedenktijd - Ruilen tot 1 jaar na aankoop
Je hebt nog geen recent bekeken producten

Sinds de oprichting in 1973, staat Patagonia bekend om zijn diverse baanbrekende innovaties op het gebied van productie en milieubehoud. Als merk waren zij de eersten die gerecycled polyester en 100% organisch katoen introduceerden. 

 

Het begon allemaal met Yvon Chouinard, een jonge klimmer die in 1957 begon met het ontwikkelen van herbruikbaar klimmateriaal. Toen op een bepaald moment de vraag naar zijn handgemaakte producten zo groot werd dat hij het niet meer kon bijbenen, ging hij machines gebruiken en zocht hij een partner. Nadat de partners de klimwereld hadden veroverd in de VS, besloten zij een kledinglijn te introduceren onder de naam Patagonia.

 

Patagonia streeft ernaar geen onnodige schade aan het milieu aan te richten, dit proberen zij te bereiken door enkel producten te maken van de allerbeste kwaliteit die duurzaam, functioneel, oogstrelend maar vooral eenvoudig zijn. De kennis die Patagonia opdoet deelt men met de industrie om de impact op het milieu zo klein mogelijk te maken. Daarnaast schenkt Patagonia jaarlijks 10% van haar winst of 1% van haar omzet aan diverse milieuorganisaties via 1% for the Planet.