Productomschrijving
- De Sangro jas dames van The North Face is een getapete casual dames jas waar je op kan vertrouwen tijdens slechte weersomstandigheden.
- Door het innovatieve 2-laags HyVent is het een actief ademende basisjas met waterdichte eigenschap zodat je de regen moeiteloos trotseert.
- Je kan de capuchon makkelijk opbergen in de kraag waardoor ook bij goed weer deze jas van The North Face goed uit de voeten komt.
- De kraag is voorzien van geborsteld fleece en tevens draagt de extra kin bescherming bij aan een hoog draagcomfort.
- Het jack heeft twee zakken en klittenband manchetten.
- De rits is verborgen achter een stormflap met klittenband waardoor de jas volledig waterdicht is.
- Het Sangro jacket heeft een pasvorm die op jouw lijf gesneden is.
Producteigenschappen
- Waterdicht: Ja
- Model: Dames
- Technologie: DryVent
- Materiaal: 100% Polyester
- Voering: 100% Polyester mesh
- Ventilatieritsen: Nee
- Waterbestendige ritsen: Ja
- Capuchon: Ja
- Tweewegrits: Nee
- Capuchon verstelbaar: Ja
- Constructie: 2-laags
- Winddicht: Ja
- Ademend: Ja
- Pasvorm: Active / Athletic Fit
- Waterafstotende behandeling: Ja
- Manchetten: Ja
Klantenservice
Heb je een vraag over onze producten?
Onze klantenservice staat voor je klaar.
(ma-vr 9-21u | za 10-18u)
Of bezoek Bever winkel bij jou in de buurt.
Voordelen
- Gratis verzenden vanaf 25 euro
- Gratis retour in onze winkels
- 365 dagen bedenktijd - Ruilen tot 1 jaar na aankoop
Onlangs bekeken producten
Meer over dit merk
In 1966 richtte Doug Tompkins The North Face op als een klein ski- en backpackingwinkeltje in San Francisco. Twee jaar later kwam het merk in handen van Kenneth Klopp en werd de focus van verkoop verlegd naar het ontwerpen en maken van outdoorartikelen. De allereerste producten werden gemaakt achterin de winkel van TNF in Berkeley. In hetzelfde jaar werd ook het logo van TNF zoals we dat tegenwoordig kennen geïntroduceerd.
Door de jaren heen heeft TNF vele expedities uitgerust met kleding, tenten en rugzakken. Tegenwoordig is het een van de meest populaire merken op de consumentenmarkt en niet meer weg te denken bij wereldexpedities, lange trektochten en het dagelijks leven.