

Levertijd: voor 23:00 besteld, morgen in huis.
Productomschrijving
De Suzanne Triclimate van The North Face is de absolute top op het vlak van stijl en veelzijdigheid voor de vrouw. De 3-in-1 jas is een combinatie van een waterdichte shell en een donsjas. Samen maakt het een klassieke lange parka die je een stoere uitstraling geeft die zeker niet misstaat in het straatbeeld.
De jas is gemaakt van het ademende, wind- en waterdichte HyVent, gecombineerd met een inritsbare donsjas, dus ideaal voor herfst, winter en voorjaar. Zeker het Nederlandse weer trotseer je zonder problemen.
Producteigenschappen
- Waterdicht: Ja
- Model: Dames
- Gewicht (g): 1348
- Technologie: HyVent 2L
- Materiaal: 100% Polyester
- Voering: 100% Nylon
- Isolatie: 600 cuin ganzendons
- Vulkracht dons (cuin): 600
- Ventilatieritsen: Nee
- Capuchon: Ja
- Tweewegrits: Ja
- Pasvorm: Regular Fit
- Capuchon afneembaar: Ja
- Capuchon verstelbaar: Ja
- Constructie: 2-laags
- Winddicht: Ja
- Ademend: Ja
- Responsible Down Standard: Ja
- Inritsbaar: Ja
Technische kenmerken
- Hoofdrits met achterstorm flap en overslag met drukknopen
- Twee steekzakken met rits
- Interne media zak met koordgeleider
- Doorgestikte naden
Klantenservice
Heb je een vraag over onze producten?
Onze klantenservice staat voor je klaar.
(ma-vr 9-21u | za 10-18u)
Of bezoek Bever winkel bij jou in de buurt.
Voordelen
- Gratis verzenden vanaf 25 euro
- Gratis retour in onze winkels
- 365 dagen bedenktijd - Ruilen tot 1 jaar na aankoop
Onlangs bekeken producten
Meer over dit merk
In 1966 richtte Doug Tompkins The North Face op als een klein ski- en backpackingwinkeltje in San Francisco. Twee jaar later kwam het merk in handen van Kenneth Klopp en werd de focus van verkoop verlegd naar het ontwerpen en maken van outdoorartikelen. De allereerste producten werden gemaakt achterin de winkel van TNF in Berkeley. In hetzelfde jaar werd ook het logo van TNF zoals we dat tegenwoordig kennen geïntroduceerd.
Door de jaren heen heeft TNF vele expedities uitgerust met kleding, tenten en rugzakken. Tegenwoordig is het een van de meest populaire merken op de consumentenmarkt en niet meer weg te denken bij wereldexpedities, lange trektochten en het dagelijks leven.