Garmin Navigatie

HORLOGE- EN NAVIGATIESERVICE

Je kunt pas alles uit je sporthorloge of gps-apparaat halen als je deze helemaal begrijpt en als het goed werkt. Bevers buitenexperts helpen je graag bij het opstarten, instellen en repareren van je gadgets.


Een sporthorloge met navigatie kan onderweg goed van pas komen

Haal alles uit je gadgets!

Investeer je in een gadget, zoals een sporthorloge of gps-apparaat, dan wil je die voor 100% benutten. Heb je hulp nodig bij het instellen van je nieuwste aanwinst, vraag je je af of je de functies wel benut of denk je dat er een reparatie nodig is? Maak gebruik van onze Beverservices! Je kunt je gadget langsbrengen in een van de Beverwinkels (en je kunt dan eventueel een afspraak maken). 

Garmin Navigatie

Hulp bij opstarten en instellen van je gadget

Aan een nieuwe gadget moet je vaak even wennen. De meeste merken geven duidelijke handleidingen voor het opstarten en instellen van je apparaat. Het kan ondanks dat nog steeds wat ingewikkeld zijn in het begin. Kom je er niet uit, loop dan gerust een Beverwinkel binnen of vraag online om hulp. Er staan altijd buitenexperts voor je klaar om je op weg te helpen. Dit kunnen ze overigens ook meteen doen, wanneer je een gadget koopt bij Bever.

 

Alvast een paar tips:

  • Als jouw sporthorloge of ander gps-apparaat geen gps-verbinding maakt, zet je de trainingsmodus eerder aan en blijf je stilstaan terwijl het horloge verbinding zoekt. Zorg dat je buiten bent, liefst niet in de buurt van hoge, dichte bebouwing. Houd het horloge in de lucht.
  • Door gps te gebruiken, gaat de batterij van je gadget snel leeg. Dit is heel normaal. Om batterij te sparen, zet je de gps uit wanneer je ’t niet nodig hebt.
  • Veel merken, zoals Garmin of Suunto, kunnen je snel helpen als je gadget hapert of als je ‘m niet begrijpt. Zoek via de merkwebsite contact en vaak is je vraag dan snel beantwoord.

 

 

Hoogtemeter

Je gadget laten repareren?

Voor de meeste reparaties nemen we contact op de met het betreffende merk. Maar eerst luisteren we natuurlijk naar jouw verhaal. Moet het horlogebandje vervangen worden of gaat het om de batterij, het glas of het moederbord? Wat is de oorzaak van de schade? En wanneer kocht je je gadget?

 

Op basis van jouw antwoorden schatten we de mogelijkheden en kosten in. Eventueel vragen we een prijsopgave op bij het merk. Jij beslist vervolgens wat er met je gadget gebeurt. Veel mensen kiezen ervoor om hem op te sturen naar het merk.

 

Als Bever Buitenvriend krijg je 10% korting op reparaties. Meld je gratis aan!


Bekijk ook


Cookies voor jouw ervaring

Bever.nl maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.