Bezorgen & Afhalen

Status bestelling

Je vindt de leverdatum van je bestelling in de bestelbevestiging die je ontvangt via de mail. 

 

We houden je ook via de mail op de hoogte van de status van jouw bestelling. Zodra je bestelling vanuit ons magazijn verzonden is, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code.

 

Als er niemand thuis is, dan wordt je bestelling afgegeven bij de buren. Je ontvangt een briefje in de bus, waarop staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Als afgeven bij de buren niet lukt, probeert de bezorger het op een later tijdstip een tweede keer. Mocht de aflevering van je bestelling uiteindelijk niet mogelijk zijn, wordt deze retour afzender gestuurd en zullen wij contact met je opnemen over een ander bezorgmoment of -locatie.

Levertijd bestelling

De levertijden van onze producten verschillen, afhankelijk van de de locatie waar het product op voorraad is. Onze producten kunnen uit de voorraad van ons magazijn komen, uit onze winkels of uit het magazijn van onze leveranciers.

Locatie voorraad

Levertijd

Magazijn

Is een artikel op voorraad in ons magazijn en je bestelt op werkdagen vóór 23:00 uur, dan wordt je bestelling de volgende dag bezorgd 

 

 

Bever winkel

 

Artikelen die alleen op voorraad zijn in een Bever winkel hebben een levertijd van maximaal 5 werkdagen. De artikelen worden eerst vanuit de winkel naar ons magazijn verstuurd. In het magazijn maken we jouw bestelling compleet en gereed voor verzending. 

 

Leverancier

 

Producten met het label "Alleen online", bestellen we bij onze leverancier. De artikelen worden vanuit het magazijn van de leverancier naar het magazijn van Bever verstuurd, daarom hebben deze artikelen een langere levertijd. De levertijd kan verschillen per merk. 

 

Let erop dat we de bestelling als één pakket verzenden. We wachten dus met verzenden totdat alle producten verzameld zijn. Dit houdt in dat de langste levertijd voor je gehele bestelling geldt.

Bezorg- & afhaalopties

We bezorgen onze pakketten met PostNL. Je kunt je bestelling laten bezorgen in Nederland, België en Duitsland. Bezorging buiten deze landen is helaas niet mogelijk.

Bezorgoptie

Hoe werkt het?

Kosten

Thuis

We bezorgen je pakket van maandag t/m zaterdag. Ben je niet thuis? Dan wordt het pakket (indien mogelijk) afgeleverd bij je buren. Of de bezorger komt de volgende dag nog een keer langs (m.u.v. zondag).

Gratis vanaf €30,- anders €2,95

PostNL locatie

Je kunt tijdens het afrekenproces kiezen voor één van de ruim 2000 PostNL afhaallocaties in heel Nederland. Via de Track & Trace code zie je hoelaat je het pakket kunt ophalen.

Gratis vanaf €30,- anders €2,95

Bever winkel

Ophalen kan ook in een Bever winkel bij jou in de buurt. Tijdens het bestelproces kun je aangeven op welke locatie je jouw bestelling wil ophalen.

Gratis 

Track & Trace code werkt niet

De Track & Trace code van het pakket werkt pas nadat het pakket bij PostNL in het distributiecentrum gescand is. In de meeste gevallen gebeurt dat pas na 22:00 uur 's avonds, het kan ook voorkomen dat de Track & Trace code pas de volgende ochtend na 08:00 uur werkt.

Leveradres wijzigen

We kunnen een leveradres voor je aanpassen zolang je geen e-mail van ons hebt ontvangen met een Track & Trace code. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

 

Heb je bij ons een account, ga je verhuizen en wil je een permanente adreswijziging doorgeven? Dat kan door in te loggen op de website en je persoonlijke gegevens aan te wijzigen.  Dit is de snelste methode om je gegevens aan te passen. 

Pakket niet ontvangen

Check altijd de volgende zaken als je een pakket niet hebt ontvangen.

  • Ligt er een briefje van de postbode in brievenbus, misschien is het pakket bij de buren bezorgd 
  • Track & Trace code (hierin wordt aangegeven waar het pakket zou moeten zijn)
  • Klopt het leveradres in de bestelbevestiging

Is het pakket niet vindbaar, neem dan contact op met onze klantenservice. 

Levering vertraagd

We doen er natuurlijk alles aan om jouw pakket op tijd te bezorgen. Soms kan het voorkomen dat we je pakket toch niet op tijd bij jou kunnen leveren.  Als je bestelling vertraagd is , dan laten we je dit via de mail weten.