basket.timer.attention

basket.timer.time.is.running.out

Bezorgen en Afhalen | Vragen

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL.

 

Wanneer je bestelling is verzonden ontvang je van ons een e-mail met je track & trace code. Indien niemand aanwezig is, dan wordt je bestelling afgegeven bij de buren. Je ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Als afgeven bij de buren niet lukt, probeert de bezorger het op een later tijdstip een tweede keer. Mocht de aflevering van je bestelling uiteindelijk niet mogelijk zijn, wordt deze retour afzender gestuurd en zullen wij contact met je opnemen over een ander bezorgmoment of -locatie.

Kan ik mijn bestelling ergens ophalen?

In een Beverwinkel
Via Click & Collect kun je de bestelling gratis afhalen in één van onze winkels. Is het product op voorraad in de winkel, dan kan je al binnen 2 uur je bestelling ophalen. Kies op een productpagina voor “Toon winkelvoorraad”. Voer daarna je locatie in (woonplaats of postcode) – je ziet direct de winkels waar het product beschikbaar is en wanneer je het in de winkel op kunt halen. Na bestelling ontvang je een sms van onze klantenservice als je bestelling voor je klaar ligt.

 

Ophalen bij een PostNL locatie
Je kunt tijdens het afrekenproces ook kiezen voor één van de ruim 2000 PostNL afhaallocaties in heel Nederland. Onder andere bij Albert Heijn, Bruna, Jumbo en Primera. Hiervoor gelden de reguliere verzendkosten: gratis vanaf € 50,-

Kan ik een ander afleveradres doorgeven?

Tijdens het plaatsen van je bestelling kan je zelf kiezen waar je de bestelling wilt laten bezorgen. Heb je een fout gemaakt? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. We kunnen het afleveradres dan voor je aanpassen.

 

Heb je bij ons een account, ga je verhuizen en wil je een permanente adreswijziging doorgeven? Dat kan wanneer je inlogt op onze website via 'Mijn gegevens'. Hier kun je zelf alle gegevens aanpassen. Dit is de snelste methode om je gegevens te wijzigen. Problemen bij het inloggen of wijzigen? Neem contact op met onze klantenservice.

Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen, wat nu?

Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij achterhalen dan het probleem en zoeken direct naar een oplossing.

Mijn Track & Trace code werkt niet, wat nu?

De Track & Trace code van het pakket werkt pas nadat het pakket bij PostNL in het distributiecentrum gescand is. In de meeste gevallen gebeurt dat pas na 22.00u 's avonds, het kan ook voorkomen dat de Track & Trace code pas de volgende ochtend na 8.00u werkt.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf € 50,- worden gratis verzonden. Voor bestellingen onder de € 50,- berekenen we € 2,95 verzendkosten.

Waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen in Nederland, België en Duitsland. De verzendkosten gelden voor al deze landen. Buiten deze landen is bezorgen helaas niet mogelijk.

Gun je verzenddoos een tweede leven!

Bij Bever koesteren we buiten, omdat we willen dat iedereen er zo lang mogelijk van kan genieten. Je pakket wordt daarom voortaan in een extra mooie en stevige doos verzonden. We hopen dat de verzenddoos je met z’n stralende binnenkant enthousiast maakt voor een volgend avontuur. Maar ook: dat je ‘m nog eens opnieuw gebruikt. Graag geven we je hiervoor een aantal ideeën.