Bezorgen en Afhalen
Status bestelling
Je kunt via de webshop gemakkelijk in een aantal stappen bestellen.
1. Producten uitzoeken
Zoek eerst naar de producten die je wil kopen (alle prijzen worden weergegeven incl. BTW). Heb je hulp nodig met kiezen? Ga dan naar onze keuzehulp pagina of neem voor persoonlijk advies contact op met de klantenservice.
Via de oranje knop leg je de producten in je digitale winkelmandje. Je kan nu verder winkelen of naar je winkelmand om te bestellen.
2. Inloggen
- Heb je een account? Als je inlogt op je Bever-account gaat het bestellen veel sneller.
- Nog geen account? Ook zonder account kun je bestellen, dan hebben we nog wel je gegevens nodig. We raden je aan een account te maken zodat je sneller kan betalen en je overal je winkelmand kan bekijken.
3. Kies bezorgen of ophalen
Kies hoe je jouw product wilt ontvangen. We bieden verschillende bezorg- en ophaalmogelijkheden
4. Controleren en betalen
- Kies één van de betaalmogelijkheden
- Controleer of alles klopt wat er staat
- Betalen, zodra je betaling is afgerond ontvang je een bevestiging van je bestelling.
Levertijd bestelling
De levertijden van onze producten verschillen, afhankelijk van de de locatie waar het product op voorraad is. Onze producten kunnen uit de voorraad van ons magazijn komen, uit onze winkels of uit het magazijn van onze leveranciers.
Locatie voorraad
Levertijd
Magazijn
Is een artikel op voorraad in ons magazijn en je bestelt op werkdagen vóór 22:00 uur, dan wordt je bestelling de volgende dag bezorgd. (Houd met een leveradres in België en Duitsland wel rekening met enkele dagen extra levertijd vanaf het moment dat je pakket bij PostNL is aangemeld)
Bever winkel
Artikelen die alleen op voorraad zijn in een Bever winkel hebben een levertijd van maximaal 9 werkdagen. De artikelen worden eerst vanuit de winkel naar ons magazijn verstuurd. In het magazijn maken we jouw bestelling compleet en gereed voor verzending.
Leverancier
Producten met het label "Alleen online", bestellen we bij onze leverancier. De artikelen worden vanuit het magazijn van de leverancier naar het magazijn van Bever verstuurd, daarom hebben deze artikelen een langere levertijd. De levertijd kan verschillen per merk.
Let erop dat we de bestelling als één pakket verzenden. We wachten dus met verzenden totdat alle producten verzameld zijn. Dit houdt in dat de langste levertijd voor je gehele bestelling geldt.
Bezorg- & afhaalopties
We bezorgen onze pakketten met PostNL en Cycloon. Je kunt je bestelling laten bezorgen in Nederland, België* en Duitsland*. Bezorging buiten deze landen is helaas niet mogelijk.
*Houd bij deze landen wel rekening met enkele dagen extra levertijd
Bezorgoptie
Hoe werkt het?
Kosten
Thuis
We bezorgen je pakket van maandag t/m zaterdag. Ben je niet thuis? Dan wordt het pakket (indien mogelijk) afgeleverd bij je buren. Of de bezorger komt de volgende dag nog een keer langs (m.u.v. zondag).
Gratis vanaf €25,- anders €4,95
PostNL locatie
Je kunt tijdens het afrekenproces kiezen voor één van de ruim 2000 PostNL afhaallocaties in heel Nederland. Via de Track & Trace code zie je hoelaat je het pakket kunt ophalen.
Gratis vanaf €25,- anders €4,95
Bever winkel
Ophalen kan ook in een Bever winkel bij jou in de buurt. Tijdens het bestelproces kun je aangeven op welke locatie je jouw bestelling wil ophalen.
Gratis
Track & Trace code werkt niet
De Track & Trace code van het pakket werkt pas nadat het pakket bij PostNL of Fietskoeriers in het distributiecentrum gescand is. In de meeste gevallen gebeurt dat pas na 22:00 uur 's avonds, het kan ook voorkomen dat de Track & Trace code pas de volgende ochtend na 08:00 uur werkt.
Leveradres wijzigen
We kunnen een leveradres voor je aanpassen zolang je geen e-mail van ons hebt ontvangen met een Track & Trace code. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Heb je bij ons een account, ga je verhuizen en wil je een permanente adreswijziging doorgeven? Dat kan door in te loggen op de website en je persoonlijke gegevens aan te wijzigen. Dit is de snelste methode om je gegevens aan te passen.
Pakket niet ontvangen
Check altijd de volgende zaken als je een pakket niet hebt ontvangen.
- Ligt er een briefje van de postbode in brievenbus? Misschien is het pakket bij de buren bezorgd
- Track & Trace code (hierin wordt aangegeven waar het pakket zou moeten zijn)
- Klopt het leveradres in de bestelbevestiging?
Is het pakket niet vindbaar, neem dan contact op met onze klantenservice.
Levering vertraagd
We doen er natuurlijk alles aan om jouw pakket op tijd te bezorgen. Soms kan het voorkomen dat we je pakket toch niet op tijd bij jou kunnen leveren. Als je bestelling vertraagd is , dan laten we je dit via de mail weten.
