BEVER KLANTENSERVICE

Onze klantenservice is bereikbaar van

maandag t/m vrijdag van 09:00 - 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 - 18:00 uur

 

NIEUW: WhatsApp videobellen met een productexpert uit onze winkels

Heb je hulp nodig bij het maken van een keuze of wil je live producten zien? Scan dan met je telefoon deze QR-code. Zit je op je telefoon? Klik dan hier om in gesprek te gaan. Dan krijg je direct contact met een productexpert uit onze winkel.

Let op: Je moet WhatsApp op je telefoon geïnstalleerd hebben. 

Productexperts zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 10:00 tot 17:30 uur

 

Neem voor niet product gerelateerde vragen contact op met onze klantenservice via onderstaande kanalen.

Scan deze QR-code

Bellen

085 888 50 88 

Whatsapp

085 888 50 88 

Chatten

Antwoord binnen 30 sec.

Twitter

Antwoord binnen 1 uur 

Facebook

Antwoord binnen 1 uur

Email

Antwoord binnen 5 dagen

  

*Updates & Maatregelen COVID-19*


Ook in tijden waarin we Buiten moeten beperken, doen we ons best om je optimaal te blijven helpen. We houden je op een speciale pagina op de hoogte van alles wat wij doen m.b.t. COVID-19. Daar vind je het laatste nieuws en de Veelgestelde vragen. 

 

Heb je verder nog vragen, wil je advies of zit je binnen en wil je een inspirerend gesprek over buiten? Dan zitten onze medewerkers klaar om je vanuit hun huis of buiten zo goed mogelijk te helpen.

Veelgestelde vragen

Zijn de winkels momenteel gesloten?

Kan ik mijn pakket later retourneren?

Hoe zit het met mijn Click & Collect bestelling?

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wat is jullie levertijd?

Is een artikel op voorraad in de winkel en kan ik het reserveren?

Ik heb geld tegoed van Bever, maar heb nog niets ontvangen?

Mijn product is stuk gegaan, wat nu?

Wat zijn de retourvoorwaarden van Bever?

Ik wil geen reclame meer ontvangen, hoe kan ik me afmelden?

Ik krijg de melding "Een iDEAL transactie is nog in behandeling", wat nu?

Waar kan ik de actievoorwaarden vinden?

Neem contact met ons op via onderstaande kanalen