Klantenservice
Contact
We zijn bereikbaar van:
Maandag t/m vrijdag 09:00-21:00uur
Zaterdag 10:00-18:00uur
Telefoon 085 - 888 50 88
Whatsapp 06 - 122 80 377
Chat
Je vindt ons ook op social media
Veelgestelde vragen
Wat zijn de retourvoorwaarden van Bever?
Je kunt binnen 30 dagen je aankoop herroepen, zonder opgaaf van reden. Dit heet de "zichttermijn". Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het artikel. Als je meerdere artikelen in één keer besteld hebt, kun je herroepen tot 30 dagen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Na herroeping heb je nog 14 dagen om het artikel naar ons terug te sturen, of in te leveren in één van onze winkels.
Heb je een Bever Card? Dan mag je er 365 nachtjes over slapen. Retourneren kan tot een jaar na aankoop. Heb je nog geen Bever Card, haal er een op in de winkel, of neem contact op met onze klantenservice.
Het artikel moet dan uiteraard ongebruikt zijn en compleet met, indien redelijkerwijs mogelijk, de oorspronkelijke verpakking. Het passen van kleding is geen enkel probleem. Als je schoenen past doe dit dan altijd binnenshuis. Indien je het product beschadigd hebt, kunnen wij hier kosten voor in rekening brengen.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Bever niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een verzendbewijs en bewaar deze goed.
De verzendkosten van een retourzending vanuit Nederland zijn € 3,95.
Je kunt je retourzending verzenden naar ons antwoordnummer, dat je vindt op het meegeleverde retourformulier. De kosten à € 3,95 worden ingehouden op het te retourneren bedrag. Bijvoorbeeld: heb je iets besteld t.w.v. € 50,00 en stuur je dat retour naar ons antwoordnummer, dan ontvang je € 47,05 terug van ons.
Retourzending vanuit België of Duitsland.
Bij een retourzending vanuit België en Duitsland gelden andere retourvoorwaarden. Het is vanuit deze landen niet mogelijk om een retourzending te verzenden naar een antwoordnummer. Je kunt jouw bestelling terugsturen naar: Bever, Ambachtsweg 3, 2641KS Pijnacker, Nederland.
De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de koper. De standaardkosten voor een retourzending vanuit Nederland à €3,95 zullen in deze gevallen niet worden ingehouden op het te retourneren bedrag.
Artikelen die je niet kunt retourneren:
- Digitale cadeaubonnen
- Fysieke cadeaubonnen en -kaarten
Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?
In de winkel
Om je aankoop te retourneren zijn we je graag van dienst in een van onze winkels. Neem hiervoor de factuur die je bij je pakket vindt mee naar de winkel. In de winkel ontvang je direct geld terug. Liever een andere kleur, maat of product? In de winkel plaatsen wij graag een nieuwe bestelling voor je!
Per post
Je kunt je bestelling ook per post aan ons retourneren. Wij willen je vragen om, indien mogelijk, de factuur (of een kopie van die factuur) mee te sturen in de verpakking.
Voor een snelle en correcte afhandeling, is het belangrijk dat je gebruik maakt van het retourformulier dat je bij je bestelling hebt ontvangen.
Heb je het retourformulier niet meer? Download het retourformulier (PDF). Geen printer? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag.
Terugbetaling
Na ontvangst van de herroeping betalen wij alle ontvangen betalingen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen vijf werkdagen terug. Heb je verzendkosten aan ons betaald voor je bestelling, en retourneer je de volledige bestelling? Dan ontvang je ook deze verzendkosten van ons terug. Terugbetaling vindt plaats via dezelfde betaalmethode als waarmee je je bestelling betaalde. Betaalde je (gedeeltelijk) voor je bestelling met een Bever cadeaubon? Je kunt er dan voor kiezen om een cadeaubon terug te krijgen of om het geld op je rekening overgemaakt te krijgen. Onze klantenservice neemt hierover contact met je op.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Je kunt ook gebruikmaken van je herroepingsrecht indien je de koop wilt ontbinden. Gebruik hiervoor dit formulier: modelformulier herroepingsrecht
Ik heb een beschadigd of incompleet product, wat nu?
In de winkel
Om je aankoop te retourneren zijn we je graag van dienst in een van onze winkels. Neem hiervoor de factuur die je bij je pakket vindt mee naar de winkel. In de winkel ontvang je direct geld terug. Liever een andere kleur, maat of product? In de winkel plaatsen wij graag een nieuwe bestelling voor je!
Per post
Je kunt je bestelling ook per post aan ons retourneren. Wij willen je vragen om, indien mogelijk, de factuur (of een kopie van die factuur) mee te sturen in de verpakking.
Voor een snelle en correcte afhandeling, is het belangrijk dat je gebruik maakt van het retourformulier dat je bij je bestelling hebt ontvangen.
Heb je het retourformulier niet meer? Download het retourformulier (PDF). Geen printer? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag.
Terugbetaling
Na ontvangst van de herroeping betalen wij alle ontvangen betalingen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen vijf werkdagen terug. Heb je verzendkosten aan ons betaald voor je bestelling, en retourneer je de volledige bestelling? Dan ontvang je ook deze verzendkosten van ons terug. Terugbetaling vindt plaats via dezelfde betaalmethode als waarmee je je bestelling betaalde. Betaalde je (gedeeltelijk) voor je bestelling met een Bever cadeaubon? Je kunt er dan voor kiezen om een cadeaubon terug te krijgen of om het geld op je rekening overgemaakt te krijgen. Onze klantenservice neemt hierover contact met je op.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Je kunt ook gebruikmaken van je herroepingsrecht indien je de koop wilt ontbinden. Gebruik hiervoor dit formulier: modelformulier herroepingsrecht
Is het product in de winkel op voorraad?
Producten in onze webshop zijn helaas niet altijd voorradig in al onze winkels.
Door op de productpagina te klikken op de knop 'Toon winkelvoorraad' kun je per winkel inzien of het product daar beschikbaar is. Mocht het product voorradig zijn, dan kun je middels de Click & Collect service het artikel reserveren en ophalen in de winkel.
Hoewel niet voorradig in onze winkels, kun je voor producten met het label 'online assortiment' ook gebruik maken van onze Click & Collect service. Zodra het artikel dan in de winkel is bezorgd word je hiervan op de hoogte gebracht en kun je het op komen halen.
Als je in een winkel een kleur of maat niet kunt vinden, dan kunnen wij deze wel voor je bestellen in de winkel en kan het product desgewenst thuisbezorgd worden.
Informatie over
Betalen
- Veilig betalen via iDeal, MasterCard, VISA of PayPal
- Betaal met een Bever Cadeaubon
- Remboursbetaling
- Alle prijzen zijn inclusief BTW
Bezorgen
- Gratis verzending vanaf € 30,-
- Thuisbezorging door PostNL
- Afhalen op één van de 2000 PostNL locaties
Bestellen
- Gratis verzending vanaf € 30,-
- Thuisbezorging door PostNL
- Afhalen op één van de 2000 PostNL locaties
Ophalen in de winkel
- Het volledige assortiment van Bever
- De juiste maat en kleur
- Gratis verzending vanaf € 30,-
Bestellen vanuit de winkel
- Het volledige assortiment van Bever
- De juiste maat en kleur
- Gratis verzending vanaf € 30,-
Retourneren
- 30 dagen zichttermijn
- 365 dagen ruiltermijn voor Bever Cardhouders!
- Gratis retourneren in 40 winkels
Overige onderwerpen