Betalen met Klarna: handig én veilig
Bestel je iets bij Bever, dan kan je betalen met Klarna. Hiermee heb je de mogelijkheid te betalen binnen 14 dagen. Met andere woorden: Je krijgt de tijd om je bestelling uitgebreid te bekijken thuis. Niet tevreden over (een deel van) je bestelling? Geen probleem, stuur het terug en je betaalt daarna alleen voor wat je wél houdt.
Let op! Als je jouw product of hele bestelling terug stuurt rekenen wij 3,95 euro aan retourkosten die nog aan Klarna betaald dienen te worden.
Ben je zeker van je aankoop? Dan kan je ook direct betalen met Klarna. Dat doe je met IDEAL of met een Creditcard. Of je er nu voor kiest om direct te betalen of binnen 14 dagen, je geniet sowieso van extra aankoopbescherming. Zo helpt Klarna je bijvoorbeeld als je spullen niet worden geleverd door de pakjesdienst. Mooi meegenomen!
De voordelen van betalen met Klarna
- Je ontvangt eerst je bestelling en betaalt pas achteraf
- Je betaalt enkel voor wat je houdt (en dus niet voor wat je terugstuurt)
- Er zijn geen verborgen kosten
- Je krijgt op tijd een herinnering als je de betaling zou vergeten
- Het is een makkelijke en veilige manier om te betalen op het internet
Zo werkt betalen met Klarna
STAP 1:
Leg de producten die je wil in je winkelmandje op de webshop. Klaar? Klik op 'Bestellen' in je winkelmandje en kies voor thuislevering. Vul al je gegevens in en klik op 'Betalingsopties'.
STAP 2:
Selecteer Achteraf betalen met Klarna en klik op ‘Bevestigen’. Volg de verdere stappen via de website. Ziezo, hierna is je bestelling geplaatst. Je hoeft nu nog niet te betalen.
STAP 3:
We versturen je bestelling en vanaf dan start de betaaltermijn van 14 dagen. Je ontvangt op dat moment ook een e-mail van Klarna met de betaalinstructies. Je hebt natuurlijk eerst nog uitgebreid de tijd om je gekozen product(en) uit te proberen en eventueel terug te sturen.
STAP 4:
Houd je je bestelling volledig bij? Perfect! Je kan dan het volledige bedrag betalen: online of via de Klarna app met IDEAL of Creditcard.
Heb je een deel van je bestelling teruggestuurd? Dan betaal je enkel wat je bijhoudt. Je krijgt in dit geval dus een nieuwe e-mail van Klarna met het aangepaste aankoopbedrag zodra je retour verwerkt is. Let op! Bij online retourneren betaal je 3,95 euro aan retourkosten die ook betaald moeten worden aan Klarna.
FAQ Betalen
Wanneer ontvang in mijn factuur?
Jouw factuur ontvang je in de mail zodra de bestelling of een deel hiervan aan 1 van onze vervoerders is meegegeven.
Kan ik mijn uiterste betaaldatum verschuiven?
Ja dat kan! In de eerste betaaltermijn van 14 dagen kan je via mijn Klarna of de Klarna app de uiterste betaaldatum 10 dagen verschuiven.
Het betalen lukt niet en nu?
Hiervoor moet je contact opnemen met de klantenservice van Klarna. Zij zullen jou verder helpen met het in orde maken van de betaling. Bever mag en kan hierin niks voor jou betekenen.
Je hebt het idee dat er fraude is gepleegd?
Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van Klarna. Zij hebben hier een speciaal team zitten die jou graag verder helpen.
FAQ Retourneren
Hoe werkt retourneren?
Het retourneren van je bestelling werkt net zoals bij andere bestellingen. Wel is het verstandig om je retour aan te melden via mijn Klarna of via de Klarna app. Hiermee word uitstel van betaling automatisch gereserveerd.
Kan ik mijn bestelling ook in de winkel terugbrengen?
Ja dat kan, het verschuldigde bedrag wordt wel altijd terugbetaald via Klarna
Kan ik een bestelling ruilen?
Nee dat is niet mogelijk. Je dient eerst de eerdere bestelling te retourneren en daarna pas een nieuwe bestelling te plaatsen.
