Last minute wandeladvies? Op Hemelvaartsdag zijn veel Beverwinkels geopend, check het overzicht

Op Hemelvaartsdag zijn veel Beverwinkels geopend, check het overzicht

Bever opent een van zijn grootste winkels in Roermond

Buitenwinkel vol 'ervarings- en servicezones' zorgt voor een nieuwe winkelervaring in de regio

Pijnacker, 11 april 2024

Aanstaande zaterdag 13 april zal het niemand ontgaan dat buitenwinkel Bever een van zijn grootste winkels in Nederland in Roermond opent. Die dag rijden er meerdere elektrische golfkarren door de stad, om iedereen naar de feestelijke opening toe te rijden. Naar binnen gaan was nog nooit zo leuk voor een buitenliefhebber.

Nieuwe winkelervaring voor Roermond

Deze nieuwe Bever-winkel aan de Schaarbroekerweg belooft een verfrissende winkelervaring voor Roermond en omgeving. Met een royale oppervlakte van 1.500 m2 biedt de winkel diverse 'ervarings- en servicezones' die de aandacht trekken. Zo is er een klimwand, een speciale ruimte voor winkelen op afspraak, een Click & Collect-balie met pasmogelijkheden, een duurzaamheidshoek én de nieuwste Bever-service: een uitgebreide 3D-voetanalyse. Naar binnen gaan was nog nooit zo leuk voor een buitenliefhebber.

Feestelijke openingsacties

Om de opening feestelijk te vieren heeft de buitenwinkel tot en met 4 mei, maar vooral tijdens het openingsweekend, verschillende acties. Zo maken bezoekers ieder uur kans op een exclusieve handgemaakte Buitenmens-duffel ter waarde van € 99,95, en is de wasservice bijna 50% goedkoper.

De handgemaakte Buitenmens-duffel is bijzonder te noemen. Deze tas is gemaakt van oude buitenproducten die eerder bij een winkel van Bever zijn ingeleverd, vervolgens zijn gesorteerd in Bever’s eigen hergebruikstraat en zijn verwerkt tot grondstoffen. Ook in deze nieuwe winkel in Roermond staat prominent in de winkel een inleverton. Iedereen die hier een gebruikt buitenproduct inlevert ontvangt 10% korting op het jassen-, tassen- en schoenenassortiment, en maakt daarnaast kans op een persoonlijke winkelsessie met een van de Buitenexperts in combinatie met € 250 shoptegoed.

Belangrijke locatie in de regio

Albert Scholte, CEO van Bever, is enthousiast over de locatie van alweer de 43ste Bever-winkel. “Het is geweldig dat we nu ook in deze regio een winkel kunnen openen die zowel voor onze Nederlandse klanten, maar ook voor Duitse buitenliefhebbers zo goed bereikbaar is. Onze prioriteit is altijd geweest om onze klanten zo goed mogelijk te adviseren, en deze nieuwe locatie stelt ons in staat om dat te blijven doen. We kunnen niet wachten om iedereen te verwelkomen en hen te helpen bij al hun buitenavonturen, of het nu om de hoek is of net over de grens."

Ook in Bever Roermond kun je jouw oude buitenproducten inleveren.

Fred van Olphen begon in 1977 met Bever om mensen aan te moedigen naar buiten te gaan. Die missie heeft het bedrijf in 2023 nog steeds. Wij geloven erin dat buiten iedereen op z’n best is. We vinden er rust, energie en vooral onszelf. Buiten is goed voor ons. En daarom zijn wij ook goed voor buiten. Hier ligt onze rol op maatschappelijk vlak. Dat begint met het juiste advies van onze 800 Buitenexperts, waardoor je als klant altijd de juiste keuze maakt. Voor meer informatie: www.bever.nl