Last minute wandeladvies? Op Hemelvaartsdag zijn veel Beverwinkels geopend, check het overzicht

Op Hemelvaartsdag zijn veel Beverwinkels geopend, check het overzicht

Bever opnieuw beste outdoor-winkelketen en beste webshop van Nederland

Pijnacker, 24 september 2021

Buitenwinkelketen Bever is opnieuw tijdens de ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland-verkiezing uitgeroepen tot beste outdoor-winkelketen van Nederland. Ook mocht de buitenwinkelketen de award voor beste outdoor-webshop in ontvangst nemen. Bijna 240 duizend consumenten deden mee aan de oproep om uit meer dan vijfhonderd retailers hun favoriete winkelketens en webshops te kiezen.

Beste outdoor-winkelketen en webshop 2021-2022

Albert Scholte, CEO Bever: “Het voelt goed om na een jaar niet gewonnen te hebben, opnieuw beide prijzen in ontvangst te nemen. Zeker gezien de uitdagende tijd waarin we leven, is het extra prettig dat consumenten onze service, motivatie en liefde voor buiten waarderen. We hebben ons vastgehouden aan wat ons onderscheidend maakt. Als de klant niet naar Bever komt, dan komt Bever naar de klant: daar hebben wij op ingezet. En het werkt, want op het gebied van klanttevredenheid scoren we hoger dan ooit. En ook deze awards bevestigen dat onze klanten waarderen wat we doen en dat we hen op de eerste plaats zetten in alles wat we ondernemen."

ABN Amro Retailer of the Year Gala

De winnaars van de categorieprijzen zijn genomineerd om overall-winnaar te worden van de titel Beste Winkelketen van Nederland, Webshop Award en Retailer of the Year. Op donderdag 29 oktober worden de winnaars bij een online event bekendgemaakt. Ook worden dan awards voor de beste retail-executive en het beste managementteam uitgereikt, evenals de duurzaamheidsprijs.