Last minute wandeladvies? Op Hemelvaartsdag zijn veel Beverwinkels geopend, check het overzicht

Op Hemelvaartsdag zijn veel Beverwinkels geopend, check het overzicht

Bever kiest voor Havas Lemz

Havas Lemz wordt verantwoordelijk voor de communicatieve invulling van de positionering en merkidentiteit van Nederlands populairste buitenwinkel

Pijnacker, 13 februari 2024

Buitenwinkel Bever maakt vandaag bekend dat – na een uitgebreide bureau-oriëntatie – het account voor marketingcommunicatie wordt ondergebracht bij Havas Lemz. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de communicatieve invulling van de positionering en merkidentiteit van Nederlands populairste buitenwinkel. Naar verwachting wordt half juni de eerste campagne onder de creatieve regie van Havas Lemz gelanceerd. 

 

Marjolein Vendrig, Director Marketing van Bever: “Na acht jaar met KesselsKramer te hebben gewerkt aan de meest prachtige en succesvolle campagnes als ‘Niemand is een Binnenmens’, was het tijd voor een frisse, nieuwe blik. We zijn op zoek gegaan naar een bureau dat met ons de komende jaren op een onderscheidende manier verder bouwt aan het merk. Op basis van de eerste gesprekken en de gepresenteerde ideeën over onze duurzame positionering denken wij in Havas Lemz de juiste partner te hebben gevonden.” 

 

Judith Peters, CEO van Havas Lemz: “Iedereen bij Havas Lemz is supertrots dat we met Bever gaan samenwerken. Dat doen we met enorme waardering voor de al opgebouwde merkkracht en met veel ambitie richting de toekomst. Het is een prachtig Nederlands merk met een sterke drive om de liefde voor buiten door te geven. Dat doen zij samen met hun klanten en medewerkers en nu ook met ons. Bever biedt niet alleen goede en duurzame producten, Bever werkt ook aan oplossingen voor overconsumptie en overproductie en het effect daarvan op buiten. Iets wat ook ons bureau heel na aan het hart ligt.” 

 

Peters geeft aan dat Havas Lemz naast het werk voor Bever recent ook is gestart met nieuwe maatschappelijk relevante campagnes voor de Rijksoverheid en het World Resources Institute.  

Over Bever

Fred van Olphen begon in 1977 met Bever om mensen aan te moedigen naar buiten te gaan. Die missie heeft het bedrijf in 2023 nog steeds. Wij geloven erin dat buiten iedereen op z’n best is. We vinden er rust, energie en vooral onszelf. Buiten is goed voor ons. En daarom zijn wij ook goed voor buiten. Hier ligt onze rol op maatschappelijk vlak. Dat begint met het juiste advies van onze 800 Buitenexperts, waardoor je als klant altijd de juiste keuze maakt. Voor meer informatie: www.bever.nl

Over Havas Lemz

Havas Lemz bouwt veerkrachtige merken, die groeien door het verschil dat ze maken in ons leven en in de wereld. Met campagnes die een fris perspectief geven, iets in beweging zetten. Want door bij te dragen aan verandering, word je meer dan een betekenisvol merk – dan word je een verhaal dat zichzelf vertelt. Ons team bestaat uit gepassioneerde creatieve denkers en doeners. Specialisten op het gebied van strategie, gedragsverandering, creatie, media, branded content en communicatie. Als B Corp dragen we zelf ook bij. Het zit in alles wat we doen. Zo zetten we in op de kracht van diversiteit, een minimale footprint en een maximale bijdrage aan een gezonde en gelukkige samenleving.

Cookies voor jouw ervaring

Bever.nl maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.