Last minute wandeladvies? Op Hemelvaartsdag zijn veel Beverwinkels geopend, check het overzicht

Op Hemelvaartsdag zijn veel Beverwinkels geopend, check het overzicht

Bever voor het derde jaar op rij beste outdoor-winkelketen en beste webshop van Nederland

Pijnacker, 21 september 2023

Buitenwinkelketen Bever is voor het derde jaar op rij tijdens de ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland-verkiezing uitgeroepen tot beste outdoor-winkelketen van Nederland. Ook mocht de buitenwinkel de award voor beste outdoor-webshop in ontvangst nemen. Meer dan 162.000 consumenten deden mee aan de oproep om uit meer dan vijfhonderd retailers hun favoriete winkelketens en webshops te kiezen.

Een kroon op het harde werk

Albert Scholte, CEO van Bever: “Dat we voor de derde keer op rij beide prijzen in ontvangst mogen nemen, is een bekroning op het harde werk van onze Buitenexperts in de winkels en op het hoofdkantoor. Tienduizenden consumenten kiezen bewust voor ons, een groter compliment kun je bijna niet krijgen. Het bevestigt dat onze klanten waarderen wat we doen. Ze zien dat wij ons inzetten voor een duurzamere wereld en hen tegelijkertijd het beste advies geven om optimaal te genieten van buiten.”

ABN Amro Retailer of the Year Gala

De winnaars van de categorieprijzen zijn genomineerd om overall-winnaar te worden van de titel Beste Winkelketen van Nederland, Webshop Award en Retailer of the Year. Op donderdag 2 november worden de winnaars bekendgemaakt. Ook worden dan awards voor de beste retail-executive, de duurzaamheidsprijs en het beste managementteam uitgereikt. Bever won vorig jaar nog de prijs voor meest duurzame retailer van het jaar. Dit jaar is het managementteam van Bever genomineerd.