Garantie, services & reparatie


Wil je een product inleveren ter reparatie, voor een servicebeurt of om een garantieaanvraag te doen, kom dan langs in één van onze winkels. Let hierbij op de volgende punten:

 

  • Neem een aankoopbewijs mee (dit is alleen nodig als het artikel niet op je account/Beverkaart is geregistreerd)
  • Zorg ervoor dat het artikel compleet en schoon is 

 

Wat gebeurt er in de periode tot jij je ingeleverde product weer kan ophalen? 

 

Stap 1 Ontvangst in Service Center: Alle ingeleverde producten (zowel de producten die ingeleverd zijn in de winkel, als die opgestuurd worden via PostNL), worden verzameld in het Bever Service Center. Hier wordt beoordeeld of er een specialist nodig is voor de betreffende reparatie/service. Als het om een garantieaanvraag gaat en er is geen specialist nodig, ontvang je direct een oplossing.

 

Stap 2 Verzonden naar Specialist: In sommige gevallen wordt het product doorgestuurd naar een specialist voor de beste expertise.  

Is je product kapot en denk je dat dit komt door een product- of fabricagefout? Dan controleren wij graag of het binnen de garantietermijn en -voorwaarden valt. Een garantieaanvraag is een gratis service. Om een garantieaanvraag te kunnen doen, heb je een aankoopbewijs nodig. 

 

Wanneer je product stuk is gegaan door verkeerd gebruik, normale slijtage, of ongeautoriseerde reparaties, dan is de garantie hierdoor vervallen. 

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantietermijn van 2 jaar. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren.

 

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. De garantietermijn kan dus verschillend zijn per product.

 

Enkel op de verkoop van onze 2e kans producten geldt een aangepast garantietermijn van 1 jaar, de garantievoorwaarden blijven onveranderd.



Kom je er niet uit? Neem dan contact met onze klantenservice.


Klantenservice Bellen

Bellen

Telefoon

085 - 888 50 88

Whatsapp

Antwoord

binnen 24 uur 

Email

Antwoord

binnen 5 dagen

Facebook

Antwoord

binnen 1 dag

Klantenservice Chat

Chatten

Antwoord binnen 30s

 

Aanbevolen contactmogelijkheid



Meer over garantie, services & reparatie



Andere onderwerpen

Cookies voor jouw ervaring

Bever.nl maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.