Bestellen


Via de blauwe knop 'In winkelmand' plaats je de producten in je digitale winkelmandje. Je kunt nu verder winkelen of naar je winkelmand gaan om te bestellen. Als je de bestelling plaatst met je Bever account gaat dit nog sneller, omdat we je al kennen. Ook zonder account kun je bestellen, maar dan hebben we nog wel je gegevens nodig.
Zolang je bestelling nog niet is verzonden, is het mogelijk deze te wijzigen of annuleren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Mocht je de bestelling willen annuleren, dan wordt het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen op je rekening teruggestort.
De status van je bestelling kun je vinden in je account op Bever.nl onder het kopje 'Mijn aankopen'. Op dezelfde hoogte van het product dat je hebt besteld, staat aan de rechterkant wat de status is.
De verwachte levertijd van je bestelling kun je vinden in de bevestigingsmail van je bestelling. Scroll een stukje naar beneden tot de grijze balk en je ziet wat de uiterste leverdatum is.


Kom je er niet uit? Neem dan contact met onze klantenservice.


Klantenservice Chat

Chatten

Antwoord binnen 30s

 

Whatsapp

Antwoord

binnen 24 uur 

Email

Antwoord

binnen 5 dagen

Facebook

Antwoord

binnen 1 dag

Klantenservice Bellen

Bellen

Telefoon

085 - 888 50 88

 

Aanbevolen contactmogelijkheid



Meer over bestellen



Andere onderwerpen

Cookies voor jouw ervaring

Bever.nl maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.