Betalen


Het kan zijn dat je bestelling nog niet is verzonden. Je krijgt je factuur bij je verzendbevestiging. De verzendbevestiging krijg je uiterlijk de nacht voor de verwachte leverdatum in je mail. Is je pakketje al wel verzonden? Controleer dan of je factuur in je Bever account staat. Deze vind je na het inloggen onder 'Mijn aankopen'. Heb je een aankoop gedaan in een van onze Bever winkels en niet direct de factuur ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice en stuur een screenshot mee van de afschrijving van de aankoop met de volgende gegevens: winkel, tijdstip aankoop, datum van aankoop en bedrag. We zullen de factuur dan binnen 48 uur alsnog naar je doorsturen.

Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht onder 'Mijn Aankopen' in je Bever account. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling is verzonden. Heb je vragen over jouw zakelijke factuur? Neem dan contact op met Bever Zakelijk (B2B). De contactgegevens van B2B vind je hier.

Als je je emailadres hebt doorgegeven bij de kassa, dan ontvang je binnen een kwartier de kassabon in je email. Heb je deze niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice en stuur een screenshot mee van de afschrijving van de aankoop met de volgende gegevens: winkel, tijdstip aankoop, datum van aankoop en bedrag. We zullen de factuur dan binnen 48 uur alsnog naar je doorsturen.

Achteraf is het niet mogelijk om je factuur te wijzigen. Wel kunnen we een zakelijke factuur toevoegen aan een bestelling die niet zakelijk is geplaatst:

  • Is je bestelling nog niet onderweg? Neem dan contact op met onze klantenservice om de bestelling te annuleren. Vervolgens kun je via Bever Zakelijk (B2B) je gegevens laten wijzigen en een nieuwe bestelling plaatsen met de goede gegevens. De klantenservicemedewerker zorgt er dan voor dat de factuur (deze wordt pas bij verzending aangemaakt) op de bedrijfsnaam komt te staan.
  • Was het een aankoop in de winkel of is je bestelling al verzonden? Dan kun je deze binnen 30 dagen retourneren en je gegevens via Bever Zakelijk (B2B) laten wijzigen. Vervolgens kun je een nieuwe aankoop doen met de juiste gegevens.
  • Wil je je gegevens laten aanpassen voor toekomstige zakelijke aankopen? Neem dan met de gegevens op deze pagina contact op met Bever Zakelijk (B2B).
Dit is zeker mogelijk. Houd je gegevens van de aankoop (ticketnummer/bestelnummer, postcode + huisnummer, emailadres) bij de hand en neem contact op met de klantenservice.


Kom je er niet uit? Neem dan contact met onze klantenservice.


Klantenservice Bellen

Bellen

Telefoon

085 - 888 50 88

Whatsapp

Antwoord

binnen 24 uur 

Email

Antwoord

binnen 5 dagen

Facebook

Antwoord

binnen 1 dag

Klantenservice Chat

Chatten

Antwoord binnen 30s

 

Aanbevolen contactmogelijkheid



Meer over betalen



Andere onderwerpen

Cookies voor jouw ervaring

Bever.nl maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.