Bestellen

‹ Terug naar overzicht

Vragen

  • Hoe kan ik online iets bestellen?

    Via de categorieën boven aan de website vind je al onze artikelen. Je kunt ook zoeken op merken, artikelen of trefwoord via de witte balk bovenin. Geef de zoekopdracht in en druk op het vergrootglas.

    Na het zoeken komt het product of komen verschillende producten die overeenkomen met je zoekopdracht in beeld. Wil je je zoekopdracht verfijnen dan kan je de filters aan de linkerkant aanklikken. Op deze manier wordt het aantal gevonden artikelen minder en de artikelen die overblijven komen overeen met de gewenste filters. Klik op de afbeelding van het artikel zodat je op de productpagina komt, hier lees je meer informatie over het product.

    Selecteer op de productpagina eerst de juiste kleur en/of maat, om de verwachte levertijd in beeld te krijgen. Is het product op tijd leverbaar? Dan kun je het aantal stuks invoeren en de bestelling plaatsen via de knop 'toevoegen aan winkelmand'.

    Rechtsboven in het scherm kan je de inhoud van het winkelmandje bekijken en eventueel artikelen wijzigen, toevoegen of verwijderen. Is de bestelling compleet? Dan kan je eenvoudig je bestelling plaatsen. Een account is niet nodig, je kan ook bestellen zonder registratie.

    Heb je hulp nodig bij het bestellen neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

  • Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?

    Binnen enkele minuten na het plaatsen van de order ontvang je een bevestiging per e-mail. Heb je na het plaatsen van de bestelling geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.

  • Hoe zit het met de levertijden?

    Nadat je op de productpagina de juiste kleur en/of maat hebt geselecteerd wordt de actuele levertijd getoond.

    De levertijden van onze producten verschillen:

    • Morgen in huis: is een artikel op voorraad in ons magazijn, dan geldt op werkdagen dat als je voor 23:00 uur bestelt, de bestelling de volgende dag bezorgd wordt.
    • 3-6 werkdagen: is een product niet op voorraad in ons magazijn, dan laten we het uit één van onze winkels komen; in dit geval is de levertijd 3 tot 6 werkdagen.
    • Alleen Online: producten uit ons online assortiment, met het label 'Alleen Online', bestellen we bij onze leverancier; deze artikelen hebben een langere levertijd die staat aangegeven op de pagina van het artikel.

    Let wel dat we de bestelling als één pakket verzenden. We wachten dus met verzenden totdat alle producten verzameld zijn. Dit houdt in dat de langste levertijd geldt voor je gehele bestelling.

    Wanneer er zich onverhoopt een probleem voordoet met de levertijd of de beschikbaarheid van een product, dan nemen wij contact met je op.

  • Hoe kan ik mijn bestelling veranderen/annuleren?

    Zolang je bestelling nog niet is verzonden is het mogelijk deze te wijzigen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Mocht je de bestelling willen annuleren, dan wordt het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen op je rekening teruggestort.

Contact met Bever

Klantenservice

085-88 850 88
7 dagen per week van 9-21u bereikbaar

Je vraag per e-mail

klantenservice@bever.nl

Zoek een winkel

Blijf op de hoogte

Schrijf je in voor de nieuwsbrief