existUrl: /content/www-bever-nl/nl/includes/menu
existUrl: /content/www-bever-nl/nl/includes/header

Always Available - Bestellen vanuit de winkel | Vragen

Wat is Always Available?

In onze winkels vind je een uitgebreid assortiment aan outdoorkleding en uitrusting. Toch kan het voorkomen dat juist het product dat jij wilt hebben niet op voorraad is in de winkel. Bijvoorbeeld onze 'Alleen Online' producten. In dat geval kan je gebruik maken van onze Always Available service. Je plaatst de bestelling samen met de medewerker in onze winkel en je bestelling wordt zo snel als mogelijk bij je thuis of in de winkel bezorgd.

 

Voordelen van Always Available:

  • Altijd gratis verzending
  • Mogelijk in alle winkels en op het gehele assortiment
  • Verzending naar de winkel of elk adres van jouw keuze
  • Persoonlijk advies: altijd het juiste product voor jouw avontuur
  • Direct advies over nuttige (of essentiële) accessoires
  • Hulp bij bestellen
  • Betalen bij de kassa van de winkel

Wat is een Alleen Online product?

Een 'Alleen Online' product bestellen wij direct voor je bij onze leveranciers en is niet standaard op voorraad in de winkels of in ons centrale magazijn. Je kan het product herkennen aan het groene 'Alleen Online' logo in de linker bovenhoek van de productafbeeldingen op de productpagina's. Alleen Online producten zijn gewoon te bestellen via onze website en in alle winkels. Hier zitten geen extra kosten aan vast. 

 

Uiteraard is een combinatie van Alleen Online producten en reguliere voorraad gewoon mogelijk. Bij zo'n bestelling hanteren we standaard de langste levertijd, zodat je alles in een keer ontvangt. Laat ze bezorgen op elk adres waar jij wilt en in alle winkels. 

Waarom moet ik een e-mailadres doorgeven bij het plaatsen van een Always Available-bestelling?

Je ontvangt van ons een e-mail wanneer we het pakket hebben verstuurd. Hierin staat de track & trace code van het pakket, waarmee je de levering van je pakket kunt volgen. Bovendien is het belangrijk dat onze klantenservice contact met je kan opnemen indien de bestelling vertraging heeft opgelopen of niet meer leverbaar is.

Ik wil mijn Always Available-bestelling in de winkel plaatsen én afhalen. Kan dat?

Jazeker. Vraag de medewerker of je het artikel in de winkel kunt komen ophalen. De winkel zal je een bericht sturen wanneer het artikel voor je klaar ligt.

 

Klik hier voor een overzicht van onze winkels ›

In welke winkels kan ik een Always Available-bestelling plaatsen?

Dat is mogelijk in alle Beverwinkels.

Ik wil een Alleen Online-artikel bestellen. Kan dat ook via Always Available?

Ja, bij het plaatsen van een Always Available bestelling heb je toegang tot ons gehele assortiment, dus ook Alleen Online artikelen. Tip: een Always Available bestelling is een handige oplossing als je een Alleen Online artikel wilt bestellen, maar deze liever in de winkel afrekent.

Ik heb in de winkel betaald, hoe krijg ik mijn geld terug in geval van retourneren?

Je kunt de aankoop gratis retourneren in een van onze winkels. Bewaar de verpakking (of aangehechte labels) plus het aankoopbewijs en je krijgt je geld terug aan de kassa.

 

Terugsturen via de post kan ook. Je kunt hiervoor het retourformulier gebruiken. Het aankoopbedrag wordt na ontvangst binnen vijf werkdagen op je rekening teruggestort. Bij retourneren per post zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Wij zullen u per e-mail berichten als wij het product retour ontvangen hebben en het geld terug zullen storten.

 

Het retourformulier kun je hier downloaden ›

Hoe weet ik dat mijn bestelling is verstuurd?

Je ontvangt van ons een e-mail wanneer we het pakket hebben verstuurd. Hierin staat ook de track & trace code van het pakket, handig als je wilt weten wanneer je pakket wordt geleverd!

 

De Track & Trace code van het pakket werkt pas nadat het pakket bij PostNL in het distributiecentrum gescand is. In de meeste gevallen gebeurt dat pas na 21.00 uur ’s avonds, het kan ook voorkomen dat de Track & Trace code pas de volgende ochtend na 08:00 werkt.

Hoe kan ik een Always Available bestelling ruilen of retourneren?

Als je de verpakking (of aangehechte labels) plus het aankoopbewijs bewaart, kan de bestelling tot 30 dagen na aankoop gratis geretourneerd worden in een van onze winkels, je krijgt dan direct je geld terug.
 

Terugsturen via de post kan ook. Je kunt hiervoor het retourformulier gebruiken. Het aankoopbedrag wordt na ontvangst binnen vijf werkdagen op je rekening teruggestort. Bij retourneren per post zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Wij zullen u per e-mail berichten als wij het product retour ontvangen hebben en het geld terug zullen storten.

 

Het retourformulier kun je hier downloaden ›

Wat is de levertijd van een Always Available-bestelling?

De levertijd van een Always Available bestelling varieert. Is het gewenste artikel direct uit ons magazijn leverbaar? Dan heb je het mogelijk morgen al in huis. Als een artikel niet in het magazijn voorradig is, is de levertijd enkele werkdagen.

 

Onze winkelmedewerkers helpen je graag verder en kunnen je informeren over de verwachte levertijd.