Klantenservice

We proberen je zo goed mogelijk op weg te helpen tijdens het kiezen van de juiste uitrusting voor jouw avontuur. Het kan natuurlijk voorkomen dat je vragen hebt over onze service. Hieronder vind je antwoorden op veelgestelde vragen en uitleg over onze service.

Veelgestelde vragen

  • 1
    Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen. Vaak de volgende werkdag al, maar hier zijn uitzonderingen op, wanneer je bijvoorbeeld iets uit ons Alleen Online assortiment besteld, of een product niet meer voorradig blijkt in ons centrale magazijn.

    Wanneer je meerdere artikelen met verschillende levertijden bestelt, dan geldt de langste levertijd voor de complete bestelling. Let hier goed op voordat je de bestelling plaatst. De levertijden staan op de productpagina's vermeld, maar ook in een overzicht per product in je winkelmand.

    Mocht je vragen hebben over de levertijd van een artikel of de status van je bestelling willen weten, aarzel dan niet contact met ons op te nemen.

    Lees hier alles over onze levertijden ›

  • 2
    Ik wil mijn bestelling retourneren of ruilen

    Bij Bever streven we ernaar jou de best mogelijke service en kwaliteit te bieden. Mocht je toch ontevreden zijn met een aankoop, dan kun je die binnen 30 dagen aan ons retourneren. Heb je eenBever Card, dan geldt een retourtermijn van 365 dagen.

    Retourneren kan op twee manieren, namelijk gratis in één van onze winkels, of via PostNL met het retourformulier. Een retourzending via PostNL kost € 4,95 en wordt ingehouden op het terug te betalen bedrag.

    Lees hier alles over retourneren & ruilen ›

  • 3
    Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

    Zolang je bestelling nog niet is verzonden vanuit ons magazijn kunnen wij deze nog voor je aanpassen. Staat er een fout in de adresgegevens, heb je een verkeerd product besteld, of wens je een product te verwijderen of juist aan de bestelling toe te voegen, neem dan even contact op met onze klantenservice.

  • 4
    Is het product in de winkel op voorraad?

    Producten in onze webshop zijn helaas niet altijd voorradig in al onze winkels.

    Door op de productpagina te klikken op de knop 'Toon winkelvoorraad' kun je per winkel inzien of het product daar beschikbaar is. Mocht het product voorradig zijn, dan kun je middels de Click & Collect service het artikel reserveren en ophalen in de winkel.

    Hoewel niet voorradig in onze winkels, kun je voor producten met het label 'online assortiment' ook gebruik maken van onze Click & Collect service. Zodra het artikel dan in de winkel is bezorgd word je hiervan op de hoogte gebracht en kun je het op komen halen.

    Als je in een winkel een kleur of maat niet kunt vinden, dan kunnen wij deze wel voor je bestellen in de winkel en kan het product desgewenst thuisbezorgd worden.

  • 5
    Welke maat moet ik bestellen?

    Op de meeste productpagina’s kun je een maattabel vinden, aan de hand waarvan je de maat kunt bepalen. Wanneer je twijfelt en je afvraagt wat de pasvorm is van een product of merk, neem dan contact op met onze klantenservice.

  • 6
    Ik heb een probleem bij het bestellen

    Selecteer allereerst de juiste kleur en/of maat, om de verwachte levertijd in beeld te krijgen. Is het product op tijd leverbaar? Dan kun je het aantal stuks invoeren en de bestelling plaatsen. Rechtsboven in het scherm kun je de inhoud van het winkelmandje bekijken en eventueel artikelen wijzigen, toevoegen of verwijderen. Is de bestelling compleet? Dan kan je eenvoudig je bestelling plaatsen. Je hoeft niet eerst een account aan te maken.

    Doen zich problemen voor met inloggen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag met een oplossing.

  • 7
    Kan ik afgeprijsde artikelen retourneren?

    Voor afgeprijsde artikelen gelden dezelfde voorwaarden als artikelen die niet in de aanbieding zijn. Je kunt deze dus gewoon ruilen of retourneren in één van onze winkels, of door het product naar ons retour te sturen.

  • 8
    Hoe kan ik mijn persoonsgegevens wijzigen?

    Als je op onze website een klantaccount hebt, dan kun je zelf je gegevens wijzigen door in te loggen en linksbovenaan, onder ‘Mijn account’, te klikken op ‘Gegevens bewerken’.

    Ervaar je problemen bij het wijzigen van je gegevens, of bij het inloggen op de website, neem dan contact op met onze klantenservice.

Informatie over

  • Gemakkelijk bestellen zonder inloggen
  • Veilig betalen via iDeal, creditcard of Paypal
  • Gratis verzending vanaf € 30,-
  • Slechts € 2,95 verzendkosten onder € 30,-

Meer over bestellen ›
Levertijden
  • Verschillende levertijden, afhankelijk van voorraad
  • Producten direct uit ons magazijn
  • Producten uit onze winkels
  • "Alleen Online"-producten

Meer over levertijden ›
  • Veilig betalen via iDeal, MasterCard, VISA of PayPal
  • Betaal met een Bever Cadeaubon
  • Remboursbetaling
  • Alle prijzen zijn inclusief BTW

Meer over betalen ›
  • Gratis verzending vanaf € 30,-
  • Thuisbezorging door PostNL
  • Afhalen op één van de 2000 PostNL locaties

Meer over bezorging ›
  • 30 dagen zichttermijn
  • 365 dagen ruiltermijn voor Bever Cardhouders!
  • Gratis retourneren in een van de 40 Beverwinkels
  • Gemakkelijk retourneren per post

Meer over retourneren ›
Ophalen in de winkel
  • Online bestellen, direct afhalen
  • Binnen twee uur ligt je bestelling klaar in de winkel (mits op voorraad)
  • Je ontvangt een sms zodra de bestelling klaar ligt

Meer over click & collect ›
Bestellen vanuit de winkel
  • Het volledige assortiment van Bever
  • De juiste maat en kleur
  • Gratis verzending vanaf € 30,-

Meer over always available ›

Overige onderwerpen

Bever Card

De Bever Card is gratis en verkrijgbaar in al onze winkels. Met de Bever Card profiteer je van vele voordelen:

  • Exclusieve acties
  • Ruilen zonder bon
  • Extra bedenktijd
  • 360° Magazine
  • Altijd als eerste op de hoogte

Meer over de Bever Card ›

Mijn Bever account

Antwoord op vragen over je account:

Hoe maak ik een account aan? › Hoe kan ik inloggen? › De e-mailnieuwsbrief ›

Voorwaarden

Garantie: heb je een klacht over je aankoop, breng het artikel dan naar je dichtstbijzijnde Beverwinkel. Kijk voor meer informatie naar de algemene verkoopvoorwaarden.

Actievoorwaarden › Algemene Voorwaarden Thuiswinkel › Privacy policy › Cookies ›

Contact met Bever

Klantenservice

Bel met 085-88 850 88
7 dagen per week van 9-21u bereikbaar

Speciale openingstijden klantenservice

Je vraag per e-mail

klantenservice@bever.nl

Zoek een winkel

Blijf op de hoogte

Schrijf je in voor de nieuwsbrief