GRATIS LEVERING vanaf 25,-

GRATIS RETOUR in onze winkels

365 DAGEN bedenktijd

Alleen online
Fjällräven Kånken No. 2 Rugzak Donkerkaki/Donkergroen
Kleur: Donkerkaki/Donkergroen
Donkerkaki/Donkergroen
Donkerkaki
Eén maat
134,95
Nog maar een paar stuks beschikbaar

Levering uiterlijk dinsdag 28 mei

Op voorraad in de winkel?
max aantal bereikt
Vergelijken kan vanaf 2 artikelen
De Kånken No. 2 van Fjällräven is een rugzak van duurzaam G-1000 HeavyDuty met hengsels en accenten van leer.

Rechte ruggen zijn gezonde ruggen! Kånken werd in 1978 geïntroduceerd om rugproblemen, die werden waargenomen onder Zweedse schoolkinderen, te helpen voorkomen. Nu, meer dan 35 jaar later, heeft Kånken miljoenen ruggen recht gehouden en is het één van de populairste producten van Fjällräven, geliefd bij verschillende generaties gebruikers.

Kånken No. 2 is gemaakt van duurzaam, dubbel gewaxt G-1000 HeavyDuty met een binnenachtervak van G-1000 Lite. Net als zijn broertjes is het een duurzame rugzak voor dagelijks gebruik, net zo praktisch onderweg naar school of werk als tijdens een uitstapje of op reis. Het hoofdvak heeft een royale opening waardoor in- en uitpakken makkelijk is.

Het achtervak heeft een gepolsterd zitmatje van G-1000 HeavyDuty dus een comfortabele rustpauze is nooit ver weg.
  • Waterdicht: Nee
  • Model: Unisex
  • Gewicht (g): 550
  • Inhoud (l): 16
  • Hoogte (cm): 38
  • Breedte (cm): 27
  • Diepte (cm): 13
  • Materiaal buitenzijde: G-1000 HeavyDuty, 65% Polyester, 35% Katoen
  • Materiaal binnenzijde: G-1000 HeavyDuty, G-1000 Lite, 65% Polyester, 35% Katoen
  • Verstelbaar rugpand: Nee
  • Heupband: Nee
  • Vrijstaand rugpand: Nee
  • Geschikt voor drinksysteem: Nee
  • Laptopvak: Nee
  • Zonnebril/Goggle opbergvak: Nee
  • Zijvakken: Ja
  • Fjällräven Family: Numbers
  • Collectie: Fjällräven Kånken

  • Ritsen: YKK
  • Reflecterende details
  • Gepolsterd zitmatje van G-1000 HeavyDuty
Productcode: NAAED42003

Alternatieven

Perfect hierbij


Klantenservice

Heb je een vraag over onze producten?

Onze klantenservice staat voor je klaar.

(ma-vr 9-21u | za 10-18u)

Of bezoek Bever winkel bij jou in de buurt.

Voordelen

  • Gratis verzenden vanaf 25 euro
  • Gratis retour in onze winkels
  • 365 dagen bedenktijd - Ruilen tot 1 jaar na aankoop
Je hebt nog geen recent bekeken producten

Al sinds de oprichting van Fjällräven is het hun drijfveer om producten te ontwikkelen die het voor de mens makkelijker maken om van de natuur te genieten.

 

Åke Nordin was pas veertien jaar oud toen hij het rugzakframe bedacht dat de basis zou vormen voor het bedrijf Fjällräven. Åke was padvinder en vond het heerlijk om buiten te zijn. Hij was echter niet tevreden met de rugzakken van die tijd die als oncomfortabele zakken tegen je onderrug aanhingen. In een tijdschrift had hij gelezen dat het gewicht hoog en dicht bij je rug moest liggen om zware lasten te kunnen dragen. En toen hij in de bergen wilde gaan wandelen, timmerde hij een rugzakframe van hout waar hij een draagzak voor naaide. Eenmaal in de bergen wekte zijn rugzak veel nieuwsgierigheid van andere wandelaars op en Åke kreeg meerdere bestellingen.

 

Het rugzakframe werd het begin van het bedrijf Fjällräven dat Åke Nordin tien jaar later oprichtte in zijn geboorteplaats Örnsköldsvik.

 

Er is inmiddels meer dan 50 jaar verstreken sinds Fjällräven aan zijn wandeling begon en Fjällräven-uitrusting wordt gebruikt en gewaardeerd door verschillende generaties outdoormensen over de hele wereld. Veel producten zijn in de loop der tijd min of meer klassiekers geworden, bijvoorbeeld de Greenlandjas uit 1968, de Viddabroek uit 1999, de rugzak Kånken uit 1978 en de Expedition Dun-jas die in 1974 werd ontworpen. Veel producten hebben bovendien eervolle onderscheidingen mogen ontvangen voor functie en milieubewustzijn, zoals de Keb Trousers en de rugzak Kajka, om maar enkele recente voorbeelden te noemen.

 

De ontwikkelingen gaan verder en de medewerkers van Fjällräven vinden nog steeds de inspiratie voor nieuwe producten en oplossingen als ze zelf in de natuur zijn. En net zoals in 1960, toen het allemaal begon, willen zij graag slijtvaste, tijdloze en functionele outdooruitrusting ontwerpen, verantwoord handelen ten opzichte van mens, dier en natuur en inspireren tot buitenleven en de belangstelling daarvoor in standhouden.