Levertijden

‹ Terug naar overzicht

Vragen

  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

    Na het selecteren van de juiste maat en/of kleur van een product wordt een verwachte levertijd vermeld. Sommige producten kunnen sneller geleverd worden dan andere. Dit heeft te maken met de locatie waar het product vandaan moet komen. Natuurlijk doen wij ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen, zodat je lekker naar buiten kunt gaan met je nieuwe producten!

  • Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

    "Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis" betekent dat je product aanwezig is in ons centrale magazijn. Als je iets bestelt, pakken wij je product(en) dezelfde dag voor je in. Zodra dit gebeurd is, ontvang je een e-mail met daarin een Track&Trace-code om je pakket te volgen bij PostNL. 's Nachts overhandigen wij je pakket aan PostNL en de volgende ochtend kun je je pakket volgen met die code.

    Houd er wel rekening mee dat ons centraal magazijn op zaterdagen en feestdagen gesloten is. Op zaterdag bestellen betekent dat je pakket op maandag wordt bezorgd.

  • Producten uit onze winkels

    Sommige producten zijn niet meer aanwezig in ons magazijn, maar liggen nog wel in één of meerdere van onze winkels. Hierbij zal er een levertijd van minimaal 3 werkdagen, en maximaal 6 werkdagen weergegeven worden op de productpagina. Dit komt doordat je product eerst door onze transporteur naar het centrale magazijn gebracht moet worden, waar we alle pakketten inpakken en verzendklaar maken. We rijden niet elke dag langs alle winkels, waardoor het niet altijd mogelijk is om je pakket na 3 werkdagen te verzenden.

  • Alleen online

    Bij een aantal producten staat het label ‘Alleen online’ weergegeven. Dat wil zeggen dat het product niet bij ons op voorraad is, maar direct bij de leverancier besteld wordt. Op deze manier kunnen we ons assortiment uitbreiden met veel interessante producten. De levertijd is afhankelijk van de leverancier en kan dus per product verschillen. Sommige leveranciers werken wat sneller dan andere. Natuurlijk doen wij ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen, maar het kan ook voorkomen dat je bestelling tegen het einde van de levertijd geleverd wordt.

    Houd er wel rekening mee dat weje bestelling als één pakket verzenden. We wachten dus met verzenden tot we alle producten uit je bestelling in ons centrale magazijn binnen hebben. Dit betekent dat de langste levertijd geldt voor je gehele bestelling.

  • Vertragingen

    Wanneer er zich onverhoopt een probleem voordoet met de levertijd of de beschikbaarheid van een product, dan nemen wij contact met je op.

Contact met Bever

Klantenservice

085-88 850 88
7 dagen per week van 9-21u bereikbaar

Je vraag per e-mail

klantenservice@bever.nl

Zoek een winkel

Blijf op de hoogte

Schrijf je in voor de nieuwsbrief